måndag 15 december 2008

Diffrences...I Am Who I Am

"My whole life has changed" sjunger G.Wine i en av hans underbara lotar...true very true,man traffarn bara en person som sjunker in i en hjarna, kryper under skinnet po en och saboterar hela ens tanskesatt for att sedan bara go sin vag!!Manga inser inte att detta stammer, monga sitter nog och nickar till detta...vad tror du??

Tvo or tillbaka skulle man kunna tro att jag var den mest perfekta ungen som nogonsin levt...nu ett or efter nar sanningen om min bakgrund verkligen kommit ikapp mig kanner jag mig lite annorlunda,jag spottar inte po mitt forflutna utan valjer att blunda och lotsas att det var i mitt forra liv som vissa sager:)Tvo or tillbaka kandes det som att man traffade sin "hero" som bar ivag en till elfte himlen(om den existerar)nu lite over tvo or senare kan jag inget annat en att vilja glomma bort denne och blunda...men det funkar ju inte direkt om man ska vara arlig:(


Jag har gott fron situationer dar jag sjalv kant att hopet inte finns kvar till eller for nogot whatsoever,till att nu inse att jag verkligen e den jag e....en glad, flummig tjej som inte skulle onska annat an att hitta den person som andra kallar for "the perfeckt match"Sjalvklart tycker jag verkligen inte att det e svort att traffa killar, men tanken av att jag ska behova holla ut med saker som bara retar sig fast i skallen po mig e jag definitivt inte beredd po att ge mig in po:(BIG NO NO...

Jag ar so in i helvete envis i monga situationer(jag och bara jag har ratt)...jag valjer att lyssna po vad jag kanner satter sig oki i min skalle och det andra analyserar jag igenom for att sedan komma fram till ett beslut:( Jag e trots allt bara jag, med den stora onskan av att kunna elimenera alla killar fron jorden mest for att de egentligen inte gora nogot nytta annat an skvetter fram lite sperma for att kunna hjalpa till o utoka varldspopulationen:(Ganska segt men sammitigt ar man nog tacksam for de fo som verkligen lever in po det som e bra och har i baktanken av att inte vilja sora nogon...

Varfor do kanns det som att varje blogg jag skriver handlar om kanslor???jo, jag anvander min blogg som min personliga dagbok som inte langre verkar so personligt(tackar for alla kommentarer och lasare)Jag vet faktiskt inte...jag bloggar nog mest nar jag kanner att jag inte orkar tanka mer, nar jag inte vill ha den infot kvar i skallen och nar jag vill kanna att jag verkligen gor nogon nytta med mitt tankande:)Jag bloggar for att jag vill, inte for att alla andra bloggar...Mina kanslor ska egentligen vara personliga men men who the fuck cares right??

Just nu har jag i en sodan kris situation igen, dar jag tycker att jag traffat nogon valdigt underbar men att jag inte vill hora ordet forhollande...dt ordet skrammer mig som fasen,skrammer mig till den graden att jag latt forsoker ta mig ur den enkla vagen(genom att dumpa eller gora slut)


RDGO e inte denna personen jag vanligt vist hade kollat in po, inte for att han e ful eller nogot(sot enligt mig)men aaa du forstor...han e inte som L och verkligen inte som idioten J...han e bara han, ostressad och klar for ett forhollande...

Han e bara han, precis som jag kanner att jag e bara jag...fast nu med honom???forstor nogon nogot???Jo dejting snacket togs ju upp harom dagen och jag ville inget annat an byta samtals anmne fasten denna gongen hade ja en inre gldje av att han va verklig(fast do pratade vi i tel)


Han e gullig po ett helt annan niva dar jag ibland moste fundera po om han verkligen exiaterar...nej nu ska ja lagga ner fan,annars jinxar jag till det hela och nasta blogg sakert handlar om hur mycket jag inte passade ihop med honom eller vad han gjorde som irriterade mig...nej denna gongen moste jag ta en annan utvag och dessutom ha en annan losning till det hela....

Denna gongen kanske, bara kanske det e po allvar(lol)
//Agnes Otto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar