fredag 2 januari 2009

The Red Week...

Att jag ligger i sangen med sveriges storsta mensverk gor saker o ting inte mycket lattare for mig just nu:(blev trostad av RDGO i telefon i lite mer an en timme..dock kan nog inte killsnack damoa smartan so nu moste jag rikta min koncentration po nogot annat istallet:)

Du vet...ibland nar man ska upp o jobba tidigt men har jobbat kvall i en hel vecka,blir man lite nervos o vogar inte riktigt sova ut under natten pga radslan av av att man forsover sig:(Den sortes somnen hade jag inatt...ganska otrygt,obeskvamt o totalt stressad...UUUUUUSSSH!!!
Inte for att gora saker battre blangde jag po lonespesen tidigare idag o tyckte knappaste att jag fick vad jag jobbat for:(deprimerande nar man vet att man har planerat in so javlar mycket!!!

Halt stressad ,trott o hanging har man typ klarat av arbets dagen o ligger nu helt dod...hoppas po att jag somnar in snart innan jag verkligen forsover mig imorn:(snallt av RDGO for han ska namnligen vara min vackarklocka imorn hihi

Helgen tror jag kommer att liva upp mig lite, o pga av att man inte hinner traffa tjejerna mycket nu har jag planerat en mysfredag for oss, dar vi ska sitta snacka skit o ata massor med mat for att senare planera helgen...for do fyller KRILLE or!!!Party party party:)ska bli kul!!!Sondags mysen har jag o RDGO bokat in...ohhh vad skont:)ska ligga o lata hela dagen med godis glass o nyonsoppa som bakisfrukost o senare for det fan bli MEAT till middag hahahha...yes i love meat yes:)

Nu moste jag verkligen ta o lagga mig annars kommer jag inte upp(skojar inte)
//Agns Otto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar