torsdag 6 maj 2010

Den Lilla Svarta...


Sverige Sverige Sverige...åter igen blir man inte förvånad!

Den lilla svarta, i form av en skin jacka har dykt upp på flera kändisar...och Sverige verkar minsann inte vilja vara sen eller minst sagt sist med det heller.JAG PRATAR OM SKINN JACKAN...

Över allt man går har jag sett detta. Till och med en promenad till stan..stanna upp precis innan du går in i femman huset o ta dig en sekund eller minut för att titta på folket, ungdomar, tjocke, feta, smala...whatever..vad har 90% av dem på sig. Jo skinn jackan!!!Bläää

Att något så snyggt kan sprida sig lika fort som pesten, klamydia eller kondylom förvånar mig. Vissa passar inte ens i denna klädesplagg men ända köper man för att alla andra har det. Jag har köpt den..men just nu ligger den faktiskt gömd i min garderob. Hela Göteborg kan faktiskt bli en sån där internat skolan med uniform och sannolikheten av att de Svenska folket skulle klaga på att dem inte vill vara precis som alla andra, klä sig precis som alla andra...är VÄLDIGT LITEN!

Det nästintill skrattretande, för att inte tala om ytterst pinsam och sorgligt på samma gång....

Tidigare var den den där tightsen som jag levt i hela vintern(ännu ett plagg som man bara vill dra av från folket och bränna hela högen)Inte har jag gått och tänkt på detta för bekvämlighetens skull, men nu...nej!! Please take them back!!!!

Den lilla korta klänningen som man tidigare tyckte var så slampig, tjejer kunde inte stå ut med att se andra som bar upp den ordentligt ha på sig dem, killar viskar slampa....Vad händer. Jo dem finns ÖVERALLT!!!Och inte för att tala illa om klänningarna(skitsnygga)Men am sorry...VAR NOGA MED ATT DEM PASSAR DIN KROPP INNAN DU TVINGAR PÅ DIG NÅGOT SOM BARA KOMMER ATT SE HELT FEL UT!!!!!!

Trender sätts, men en sak man inte missar här i Sverige är att de Svenska folket...har ingen STOPPKNAPP!!!!!

//Let go please!
LET IT ALL GO AWAY....
JAG VILL KUNNA VAKNA UPP OCH BEFINNA MIG UTE PÅ STAN UTAN ATT MÅ ILLA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar