lördag 20 mars 2010

Ure In Or Ure Out....


Som Heidi Klum säger "ure in or ure out"
Tankar kring gårdagens allra mest intressanta samtal surrar i huvudet på henne. Ganska intressant hur killar tolkar deras förhållanden och hur de vet att ett förhållande är ett förhållande efter att startat ett förhållande.

Ganska komiskt är det också, för hon älskar att höra killarnas synpunkter och respekterar oftast dem. Men ibland bara ibland slår det henne att under tiden dem pratar, tar hennes öron så mycket stryk att hon bara måste skratta ut inombords:)Det låter skumt, men kan säga att du förstår säkert vad det är hon menar.

En pågående fråga som hon inte riktigt har svar på är oftast "varför är du singel?"
Svar: jag har faktiskt ingen aning, jag har inte bråttom till att ha någon att gosa med, definitivt ligger jag nog högst på listan av "osexuella människor" eller a....

Har aldrig varit och hon lär aldrig vara eller bli denna människan, då hon tycker att den har förlorat sin mening.Är det verkligen så viktigt att vara sexuell i ett förhållande, och väger det verkligen så mycket??

Handlar verkligen förhållande bara om att ha sex, eller ska det innebära att sex lägger en stor vikt på det hela? Nej... jag tror inte det...inte för att jag inte vill ha sex eller gosa, men det slår mig aldrig att det kan vara så viktigt för vissa. Blunda och inse att hos henne är vikten av att kunna vara tillsammans med en människa, inte prata, men ändå veta att den personen förstår henne...veta att den person är in för det hela eller helt ute och cyklar. Dock räknas sex och gos som bonus...och bonus får det allt bli...ibland???

Nej...vidare och hur som helst. Det är så det ligger till hos henne.

//Ure in or ure out...I dont really give a shit which one u pick:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar