torsdag 11 mars 2010

Beware...


Nästan så att man somnar när man bara tänker på att matte verkligen existerar inom sjuksköterskeutbildningen:(Did i miss something???Trodde bara att man skulle vara godkänd och så var det med det....ack nej!

Kommit till den gränsen att när jag ser en bok som har med min utbildning att göra somnar,skriker eller ignorerar jag!!Hur mycket kan en hjärna verkligen ta??För, to tell you the truth...tror inte att det finns plats för mer hos mig;(Dock glömmer vi att det fortfarande är 1,5 år kvar va!!!

Intervju med en Göteborgs student som håller på o skriver sitt c-uppsats om HIV/AIDS. Gick jätte bra och hoppas att jag varit till någon hjälp med information jag fått lära mig genom kära UNPLUGGED:)Älskar prata om sådant som berör många folk, som dock i dagens samhälle vägrar erkänna att sjukdomen faktiskt existerar och kommer att sprida sig.....so people, det finns något som heter "INGET SEX,UTAN KONDOM"...PRAKTISERA DETTA TACK!!!För det är sedan vi som jobbar inom vården som kommer att vara dem som sitter och ska försöka förstå att DU begått ett misstag, försöka få dig att må bättre fastän man inte riktigt tycker det...tycka synd om dig fast jag inte riktigt gör det!SO PLEASE CLOSE EM LEGS UP!!!

Oki...nog med babbel, syns eller hörs väl om ett par dagar igen. Om eller när jag kan sluta glo i böckerna!!Tentamen igen på måndag...har tre kommande efter detta....SUCKS TO BE ME RIGHT NOW HUH???

//LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar