fredag 27 mars 2009

Friday Today...


Har precis tryckt i mig revben med potatis sallad och sallad hos Kelly:)Mums var det också hihi
En underbar dag har det nog varit fast lite stressigt, åkte från trollhättan för att träffa killen och hans mamma...där allting från shopping till fika gick an hihi, hon hittade en hel del, men själv fick man bara titta idag mest för att man redan är pank innan månadens slut:(

Hos Kelly slappnar man av...hade hon absolut inte lagat men köpt revben och potatis sallad och vin fick vi till(jag o kicki)hiohi
Nu när jag sneglar bakåt ligger Kelly i sängen och petar sigsjälv i näsan och Kicki som är så "lets dance" beroende pga blondinbella sitter o glor på Lets dance. hahhaha, fan vilka roliga tjejer jag har....kan inte fatta att vi känt varande så länge...gansa skönt att man ändå klarat av att stå ut med varandra så länge hahhaha(skojar bara, älskar båda som fan)


Killen befinner sig någonstans med kompisarna o glor på fotboll, sedan blir det hemåt tillsammans som vanligt:)Det har nu blivit en vana att vi inte kan sova utan varande, kan verka störande enligt vissa men vi älskar det hahhahaha

Gårdagen fick jag två par skor köpta till mig, köpte själv två klänningar i stan med Kicki o killen...så söt:)Nu måste jag vara lite social...morgondagen hos Mirlene ska nog bli intressant, hpoppas bara att det går bra och att vi har kul som vanligt...vilket händer ganska ofta hahhaha:)Klänningen har jag nu fixat, ett par nya klackar och vin drickandet börjar redan ikväll...vad kan vara bättre än det huh???Luvs it hihi

Fika med Nastaran kl tolv imorn strax innan jag hämtar ytterligare två par skor som ja beställt från nellys....fy fan vad jag älskar att vara jag hahahahahha


//Agnes Otto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar