torsdag 26 mars 2009

Otroligt surt...

Det är fortfarande vinter gott folk:)



Varför varför har jag alltid den oturen av att känna att jag alltid hamnar bland folk som bara retar skiten ur mig!!!
Dag in dag ut försöker jag förstå mig på en del människor, men konstant visar det sig att jag kanske inte borde har gett det ett försök från första början!!!


Ja...jag pratar om vissa människor i min skolan, ganska svårt att namna dem vet du!!Lusten av att dödan eller strupa vissa till döds växer sig till liv varje gång jag befinner mig sikolan eller när jag har en föreläsning.....suget kan jag faktiskt inte ta till akt någon gång, men suget finns och det retar mig så fruktansvärt!!!


Vissa beter sig som att de inte gått ut gymnasiet ännu å allting ska vara och revolvera runt omkring just dem!!!Vakna!!!Jag hatar det beteendet och jag tror knappast att ni kommer så långt med det heller!!!




Som du kanske märkt, sög min föreläsning rejält idag och efter lunch skulle vi ha ett seminarium som enligt schema avslutas kl tre....dock kommer lärarenin, presenterar sig själv, lägger upp arbete som skall skrivas ut och sedan försvinner inom loppet av tio min...helt otroligt!!
Sittandes kvar, tror alla att hon kommer tillbaka men tydligen skulle vi arbeta på egen hand och det kunde vi välja själv vart hur och när det skulle göras.....henne får man tag på bara på mobilen när man behöver henne!!Lyxigt för henne...taskigt för mina kära gymnasie kamrater som bara inte fattat något hahha




Sitter nu å bloggar strax innan jag ska ge mig av mot tågstationen å hem till gbg. Kan inte garantera att jag inte kommer att gå runt i stan med mitt shoppingsug och inte köpa något....hoppas dock på att jag inte hittar något eller att jag blir för trött för att promenera hahha:) Kicki ska man träffa efter ett tag...tjöta, sedan blir det killen, frisören och hem där jag har en hel del att plugga tills imorn:)


Det jag har märkt med folk är att de blivit extremt glada över att solen skiner, detta deprimerar mig rejält med tanke på att det inte räknas som soligt om det e lika kalt som i min frys fan!!Ja tycker att folk ska ge sig med deras "åh vilket skönt värder det är" attityd...det äcklar mig och det äcklar mig grovt!!!


Som jag ser det räknas inte sol som fint väder, och det är absolut inte acceptabelt att riskera ens hälsa med att gå ut i skimpiga kläder...när jag ändå ser och vet att ni frysen häcken av er( detta är acceptabelt bara om man ska ut och festa..hihi)då refererar jag till migsjälv:)


Var god och vänta tills värmen slåt in , innan sommarkläderna åker på:)
//Agnes Otto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar