tisdag 3 mars 2009

Fantaskiskt Helg:)

För en gång skull hade man världens tid i helgen:)Att bara träffa de flesta kompisarna å dricka åter igen som man gjorde i gymnasiet, kändes helt ok( speciellt när de redan vet hurdana man blir på fyllan)hihihi

Kvällen började hos Kellys föräldrar där hennes sååå söta lillebror fyllde år. Där blev det mat skratt mat skratt och lite mobbning som vanligt hahha:)loves
Sedan fortsatte man hem till Kelly, där hon hade sin inflyttningsfest.....lägenheten e lite krympt, men otroligt söt hahaha:)mysigt på ett sätt faktiskt:)

Mot slutet hamnade man på rio rio( sliskigt äckliga människor) men där var det ocksä rätt kul....(nu tänker jag bara på mitt sällskap)

Inget annat å göra idag än att träffa tvillingen i stan, shoppa lite och sist men inte misnt sitta hos frisören för resten av kvällen....denna gången funderar jag på långt här(passande till min klänning denna helgen)hihi

I veckan ska jag faktiskt ta och boka den efterlängtade biljetten till Cabo Verde:)Helt otroooligt, men sant!!!!!!!Jag ska åka.........till Cabo Verde:) Om du lyssnar noga kan du höra, precis som jag att landet ropar!!!!!hihihi

//Agnes Otto

1 kommentar:

  1. Hahaha jag kan fortfarande inte fatta att du ska dit! Måste säga till när så vi kan träffas där haha

    SvaraRadera