torsdag 5 mars 2009

Sjuk Som Satan!!


Började igår med att man kändes till lite konstigt i halsen å näsan var extremt torr...trotts detta tog jag mig upp och tog tåget till skolan, något jag idag ångrar fruktansvärt!!


Usch..jag är en person som bara inte står ut med folk som nyser, hostar å håller på i min närhet( oftast blir jag rädd att den första nys har smittat mig) men igår var det jag som satt på föreläsningen och nös var tionde minut!!!
Konstigt nog klarade jag av hela skoldagen och höll på att dö på tåget dock...

Nyss vaknade jag och kunde inte med å öppna ögonen, hade köpt en massa förkylnings mediciner på apoteket igår och det hjälpte mig under natten:)Ingen skola för mig idag...


Fick nyss ett sms från gullet:)så jävla söt av honom..." ska se till att jobba halv dag, så är jag hemma till lunch för att ta hand om min älskling, krya på dig snygg"

Hur ofta får man sånt speciellt när man e sjuk huh??Ska nog stanna kvar nerbäddad i den varma soffan och glo på the city och gänget:)






//Agnes Otto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar