fredag 27 februari 2009

Fredag Idag...


När man som minst anar det, bli allting annorlunda:)

YEAH!!Nu har jag äntligen skrivit klart mitt arbete "sjuksköterskans profession" och jag kan lätt säga att jag är super nöjd med allt florence Nightingale trams jag har fått gå runt å läsa sedan klottra ner på papper....am finally done:):)

Allt som har gått och samlat sig i hjärnan min, v

erkar nu vara bortblåst....jag är nöjd på alla sätt å vis( ekonomi krisen kan vi väl prata om en annan gång)

Vaknade extra tidigt i morse för att kolla igenom mitt arbete. Jag blir ganska nervös när jag skrivit ett arbete och den skall lämnas in...kan kolla igenom dem tusen gånger fan:(Nu har jag fått den ivägskickat till Thailand( en tjej i gruppen skall granska den) Fans kapen sitter i solen medan vi andra ruttnar här i kylan....nå, du kommer tillbaka om en vecka så får du åter igen joina oss i det tråkiga skolarbetslivet gumman:)hihihi

Min fredag består av förberedelser som vanligt....vi ska handla in lite mat till lägenheten med älsklingen och luffa runt för en extravagant inflyttnings present till bästisen kelly, som precis flyttat till ett eget:) mysigt ska jag säga:) ikväll har vi bestämt att vi ska ta en bra runda med killens tjejkompis, eftersom att man nu blivit lite torrt i den fronten:)


Förberedlser för kellys fest imorn, redan klar....dock måste jag träffa henne också för att handla lite:)Utgång blir det, vart vet jag inte annä:(

men kul vet jag att det ska bli!!!


Se yah

//Agnes Otto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar