tisdag 27 januari 2009

GoodMorning Sleepy:)

Att jag konstant e väldigt väldigt trött av mig kan faktiskt bero på att jag nojar till mig oftast under natten då jag vet att jag ska upp tidigt fan:(Något som borde ändras på, trotts att man ändå hinner sova av sig på tåget på väg till skolan:)

Vaknade som vanligt i en trans där jag inte visste annat än att det var absolut för tidigt för mig att gå upp, men eftersom att man ska spela snäll mot RDGO måste jag upp tillsammans med honom haha....helt trött sitter jag varje vardags morgon och tittar på medan han gör sig i ordning för jobbet:)Jag kan inte räkna hur många svordomar man ibland får höra från denna sååå snälla människan, men förståeligt måste det ju ändå vara om man varje morgon, hela veckan ska upp kl 6 haha:)

Gårdagens skoldag var en upplevelse bara Agnes lyckas med hihi, från att hoppa på fel tåg och avsluta med att hamna i totalt fel seminarium väckte all ilska från dagarna jag spenderade på att lära mig läsa kartor i Australien haha:)Att jag helt lugnt kan tro att jag vet vad jag håller på med ibland förvånar mig, för jag vet att ilskan kokar inom mig om jag nu gör eller e på väg att göra något fel:(

Nu måste jag verkligen ta å skärpa mig idag....ska börja med att se till att jag inte hamnar i fel seminarium idag....ABSOLUT INTE FEL TÅG IGEN...SKÄRPNING!!!!

//Agnes Otto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar