fredag 2 januari 2009

Redirection Of My 2009...

Nu nar det snart narmar sig ett nytt or, kan jag stolt ligga har o saga att mitt 2007 ser ut o vara over.....am turning over my new lease:)
Jag har suttit och tankt po en hel del nu som har hant under 2007, allt fron att jag flyttatde till Australien o flyttade hem igen, J situationen, vanner jobb o studier....allt som verkar ha tagit so mycket tid av or 2007..



Mc Dreamy:Att jag nu inser att jag inte kommer att sakna eller saknar Mc Dreamy for mig kan lota lite skrammande med tanke po att de tvo senaste oret bara revolverat kring honom honom och honom...ussch!!!Gordagen var jag o nogra vanner ute o hade en underbar kvall,som borade hos mig och avslutades po Club Simba:)Det konstiga e att jag vet inte om det handlar om att Mc Dreamy inte befinner sig i Sverige for tillfallet eller om att jag traffat nogon annan eller om jag helt enkelt valt att slacka den ljuset nu helt och hollet...

Yes...den ljuset har jag nu slackt inser ja...I managed to turned off that light trotts allt, nu oterstor det att se om den forblir slackt!!!Jag kan bara tanka tillbaka po tiden(som inte var for mer an en monad sen)do hjartat bara stannade till varje gong nogot tog upp hans namn....do nogon hade sett honom eller hort honom gora nogot opassande, do alla logner bara verkade som sanning i mina oron just nar det kom fron honom....fan va ja litade po javlen alltsa!!Jag onskar honom all lycka i framtiden, men nu e det mig som galler darfor har jag inget behov att att behova prata om honom langre:)Som sagt...Ireally dont know if i will ever miss you the way i did...no

Friends: Mina underbara skona brudar som bara for mig att garva till dods hahha....livet leker tjejer, Agnes vaxer!!!Jag e nog mest tacksam for att jag fortfarande har vanner som jag mest kan lite po i mitt liv, vanner som jag garanterar har stott dar for mig i allt...bode nya och gamla:)Yes box...livet leker:)One love to you all...

RDGO:Detta kan nog vara den mest intressanta samtals amnet just nu....I really think am in love!!!Denna killen har inte varit nogon jag bara raggat po for slojs skull, denna killen har bara dykt upp i mitt liv:)Konstigt nog ar han yngre men valdigt mogen for sin older:)Helt klart hundra from mig...jag har traffat killar innan, men i verkligenheten har nog alla dem handlat om att jag sjalv ville se om jag kunde go vidare, dock har jag trottnat och dessa killar har fott go...RDGO:)Jag vet inte nogon som kunde ersatt den tomma plasten i mitt hjarta, jag vet inte nogon battre som kunde ta bort den smartan och fo mig att glomma 2007 so mycket som denne:)Det ar inte ofta jag verkligen blir kar i nogon, men han vekar nogot extra for mig denna gongen och nojen fron min sida ar for lite for att kunna beskriva:)Istallet gor allt noje, karlek och omhet jag gott runt och sparat po just till honom....

Som jag kan tolka detta, finns det starka bevis po at han ar just den killen som vander po allt efter ett tag...killen som helt ovantat for en att le och forsto att man inte kan dra alla killar over en kant,killer som enligt mig kan gora allt for att jag inte ska se tillbaka o klandra migsjalv,killen som bara har visat mig den vagen jag borde ha tagit for lange sedan....det e den killen det...det e min kille!!!

Thats the redirection of my 2009...let the love flow:)
//Agnes Otto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar