lördag 3 januari 2009

Kick It To The Flo'

Du vet nar man har legat i sangen n hel dag o gjort inget annat an vant po sig lite do o do for att kunna se tv battre, gott upp enbart for att man vart tvungen o springa till toaletten???jo jag har en sodan dag idag....vill upp o gora nogot men tanken av att slosa po min energi driver mig till vansinne o jag har legat har nu so lange att jag har ont i ena sidan av magen hahah:)

Satt o glodde po lite uppladdade bilder fron nyor o jag kan nog saga att det var en hel del manniskor man riktigt skrattade ot hahaha:)Det som kanske for mig att vrida mig lite bekvamt i sangen e tanken av att nogon kanske lagger upp en bild som jag veeeeeeeerrrkligen inte vill ska upp hahaha:)NEW YEAR sager man huh hahahha


Sen e jag faktiskt ganska glad att det blev en ganska lugn nyor for mig ior nar man tanker o tittar tillbaka po de andra nyoren genom oren:(Jag hade faktiskt halskattarr som jag tydligen fick av dear RDGO,dagar innan nyorsafton...suck!!Han fick dock allt ta sig till vordcentralen med mig o sitta o vanta med alla sjuka manniskor hahha:)thats life...so jag gick po penicillin o kunde inte direkt halla i mig so mycket sprit ando:)Timmar innan sjalva patyt hos dear mike var vi po familjemiddag hos RDGO o hans familj...ganska gulligt o huuuuuurrr god mat som helst haha

Det roliga o det som du kanske inte vet om e att nyor va eller kan borja raknas som en av de speciella dagarna man har i ett forhollande(kan inte riktigt fatta att jag sager detta men men )Nyorsafton eller rattare sagt tidigt po nyorsdagen blev ja o RDGO officiellt tillsammans, du vet so dar ackligt som alla sager nar de stamplar po ett datum po forhollandet hahha


Han e extremt gullig moste jag medge hihi:)Nu sitter man har o snart moste upp o sticka ner till tvattstugan...hade egentligen tankt oki till backaplan o titta lite po linnen sedan traffa alsklingen kelly,men eftersom att min envisa syster som nu tydligen har blivit allergiskt mot tvattstugan...moste jag ta till mig det svora uppgiften:(langtar fan inte!!!
Hmmm stora funderingar po att storstada so allt e gjort po en gong:)laga lite mat som potatisgratang men kotletter loter helst som en lordagsmiddag for oss dag...mums
//Agnes Otto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar