onsdag 28 januari 2009

Wifey Product...

Inte nog med att man gick och la sig tidigt igår kväll, för att sedan vara helt pigg vid halv fyra på morgonen:( Fyfan AGNES...PÅ DIN LEDIGA DAG???

Tanken av att lägenheten som nu ser ut som ett helvete var tvungen att tas hand om(smuttvätten ligger hela vägen ut till hallen, köket vill jag inte ens kommentera och vardagsrummet har helt plötsligt förvandlats till ett sovrum eftersom att RDGO inte plockat undan eftersig sedan några dagar tillbaka)...Så pedant som jag e, låg jag och drömde om hur mycket jag skulle städa, tvätta och laga mat idag(kanske en anledning till att man inte sov alls)Då blev det e lång sam uppgång, för trotts att jag ville upp och få det rent...låg energinivån på en ganska låg nivå tyvärr

Gårdagen var vi å storhandlade mat med RDGO och det gick si sådär, när man har med sig en kille brukar det mesta varorna bestå av snabbmat för att man ska slippa klagomålen om hur länge det dröjer med att laga riktigt mat:( Synd så går hans vilja alltid inte igenom,riktig mat fick vi med oss på mina villkor hahha

Nu när man har börjat plugga känns det som att man inte riktigt hinner med allt annat som pågår....har inte varit ute på "jag-vet-inte-hur-länge" men den festlusten får jag låsa upp...

Att sitta framför datorn med en attention krävande dammsuger betyder bara en sak....I MUST CLEAN!! Nu förstår jag verkligen hur wifeys out there känner sig,efter man lämnat av ungarna på dagis.....usssssh!!!

//Agnes Otto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar