fredag 10 oktober 2008

Jag Begär Ingenting...Ändå Vill Jag Ha Allt

Japp:)Dagens fredag har människan fullt upp med att planera helgen, hur den ska spenderas, vad som ska göras...och hur den skall avslutas:)Sj'lv sitter jag här och har ett par timmar på mig o klottar lite hos dig innan jag bestämmer mig för att välja kvällens outfit,smink,skor och attityd:)Jag ska nämnligen på en speciell middag som jag anser kan vara ett start till något väldigt positivt i mitt liv!!

Varför då behöver jag planera allt detta??Skulle det inte vara lättare om jag vaknade och det ända jag behövde planera var attityden inför kvällens middag??Eller måste allt vara helt perfect om jag ska få den slutresultatet jag e ute efter...(ni snuskiga jävlar ska absolut tänka och tolka detta till sex såklart...glöm det!!) En middag med den som jag helt klart anser håller på att bli en intressant person i mitt liv...eller minst sagt hoppas på det:)Kvällen avslutas väl med en konsär som jag inte vet mycket om men känner på mig att jag kommer att ha en fantastiskt underbar kväll!!





Du som läser detta kanske får en känsla av att jag förväntar mig mycket denna kväll...svaret e nej!Som sagt vill jag bara ha en kul kväll och därefter ser man vad allting lutar sig mot:) Just nu ligger läget på rejält nervöst...och ganska lite fokuserad på det negativa:)

Gårdagen spenderade jag med kelly, med prat o mys framför tv:n innan syrran ringde ihjäl sig o ville ha hjälp med att bära upp en Tv som hon hämtat. Att hon Tappar bort sin mobil varje gång hon köper en ny e en grej jag inte riktigt förstår mig på...vadå sitter hon o leker med den såpass att hon lägger ifrån sig den vart som helst...alltid!!!

//Agnes Otto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar