tisdag 14 oktober 2008

This Is My Now...

Att man alltid ska vara på gott humör...varför varför varför!!!jag e en tjej, jag har mina dagar då jag absoult inte vill yttra fram ett ord...varför då undrar man om jag e på dålig humör!!!!
Konstant e jag på stans basta humör, nu vet jag inte längre vad jag känner...dock tror jag att jag har en känsla av att det slutar inte så bra!!Jag vill allt men egentligen ingenting när jag sitter å forsöker komma på vad det e....jag ska någonstans men vet inte riktigt vilken ritkningt, tid eller plats...varför ska jag känna så har när allt egentligen e så bra??

Han är underbar, han e bara den man skulle vilja stanna tiden med...men jag ar förstöraren, konstant på jakt efter att hitta saker som inte passar in...saker som ska göra att jag säger nej, saker som enligt migsjalv å många andra anses vara onödiga!!Varför varför varför varfor!!...varför måste jag ha sådana dagar???

Jag vill slita av mig håret för att det inte e som jag vill ha det,
Jag vill stanna tiden för att de går för snabbt,
Jag vill att du ska ha tolamod...
Jag vill ,Jag vill ,och Jag vill!!

//Agnes Otto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar