torsdag 2 oktober 2008

Creol-Fest...Vad Innebär Det??

Man kommer in och ser att lampan e nersläckt som alltid....musiken spelar och folket..ja folket dansar på som på alla andra klubbar:)Bara det att på denna festen innebär ju dansen att jag alltid e så pass nära personen man dansar med att det kan misstolkas:(Anledningen till detta kan ju vara mörkret...man får för sig att se det man vill se och tolka det hur man bäst vill tolka den intima rörelsen mellan en tjej och kille på dansgolvet!Musiken är det som drar mig till Creol festen...jag älskar musiken, jag älskar atmosfären, jag älskar maten och jag älskar faktumet att de bara köper för få flaskor vodka och flera stycken wisky....jag älskar att de bara har vokdka redbull,wisky,läst och öl som valbara dryck på festen:)

Där e alla glada...eller kanske glada, där dansar folk o e på gott humör...åtminstonne de som inte står lutade mot vägen o snackar skit om folket på dansgolvet:(Där märker man när något e på tok...man bara märker och vet allt som pågår på dansgolvet, korridorren,toaletten eller t.o.m vad som pågår utanför lokalen:)Creol festen hahaha en ganska självklar fest för mig...dit går jag alltid!!

Åter igen till mig:)glada mig e glad:)Glad för att jag känner mig glad, glad för att jag precis fått en ny kappa och glad för att solen skinner trotts att hösten mest brukar består av regn, kyla och mörker:)Så jag e glad...

Gårdagen spenderade jag faktiskt liggandes på min soffa som en potatis:)Bakis var man inte men huvudvärken var helt utom sig...känndes som att jag varit på något punkliknade fest och fortfarande hörde musiken dagen efter aha!Nyponsoppan hjälpte dock,men suget efter revben kombinerad med lathet gjorde att jag valde att stanna kvar i soffan o bläddra genom kanalerna:)

//Agnes Otto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar