måndag 6 oktober 2008

Med Charm Som Vapen...


Jag har en hjärna, en hjärna som samlar på sig ganska info så gott som dagligen, en hjärna som försöker mot slutet av dagen kategorisera all info...så att de hamnar på rätt ställe! Det e min hjärna det...men just nu e nog tankarna på vift och jag garanterar inte att jag kommer att få dem att lugna ner till ikväll heller!JAG BLIR SÅ ARG PÅ FOLK...FOLK SOM IBLAND GLÖMMER AV ATT RESPEKT ÄR EN STOR GREJ FÖR MÄNNISKAN I SAMHÄLLET!!!






Helgen spenderade jag i Stockholm som vissa redan vet:)Dit åkte jag med Amal och hade redan innan resan, bestämt att detta skulle vara en glöm-göteborg-helg hahahah:) Fredagen var en väldigt mysig dag...det kändes som att tiden inte gick, kanske var detta pga att var lite trött. Kvällen som sagt började ganska milt med förfest och soft prat..senare kändes det som att allt spårade ur...från att gå till ett bestämt ställe hamnade man rättare sagt på fler en fem olika uteställen bara på en å samma kväll!!Jag, som vanligtvisst e hemma redan vis tre fick hålla ut denna helgen fram till runt sex och då kan du verkligen undrar om mina nerver satt på plats!!Men en ganska så där underbar helg var det iallafall:)




All sittande på tåget både tur å retur fick mig att börja undra hur vissa egentligen tänker...alltså vad vissa hjärnan i människors huve egentligen innehåller:)Denna helgen fick man lära känna en rätt så envis liten jävlar bortskämd unge på 28 år!!Lite väl o ta i skulle jag kunna tro, men jag överdriver verkligen inte, och nu när man tänker på det så var han mer som en liten skitunge på 2år med mamma-jag-vill-ha-denna-nu-annars-begår-jag-självmord attityden...fast man e så pass gamal som 28-snart 29 hela jävlar år!!!



Att man med sin charm kommer långt tror jag på, men att man sedan missbrukar charmen och tror att du får allt du pekar på med en gång....spottar jag på!!!Jag anser att jag e en väldigt reserverad människa och förredrar att komma överens med de flesta i min närhet. Men mellan mig och flera personer finns en gräns som bara inte ska trampas på, gå över eller försöka att nå fram till den....DENNA GRÄNSER KALLAR JAG FÖR RESPEKT !! Då förstår jag mig inte på killar som alltid fått allt de pekat på och när man träffar på just den tjejen som säger nej...blir ja-behöver-inte-ha-någon-respekt-för-dig attityden så pass att man bara äcklas grovt!Då har jag bara en mening till dem...DU BEHÖVER INTE VÄXA UPP MEN PLIS DO TRY ACT URE FUCKING AGE!!
//Agnes Otto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar