lördag 27 september 2008

Up, Round, And Always About:)

Fredag fredag fredag...inte vilken fredag som helst ska jag säga er:)Det e lönedagen för de flesta,då går halva göteborg med ett stort leende på läpparna....that is me ofcourse:)

Gårdagen spenderade man väl hemma å stor städade lägenheten som bara den!!Tvätttid hade man också ...så när jag vaknade imorse var jag så stolt över mig själv att ja ville bara använda alla rena underkläder på en å samma gång hahaha!!Det e ganska ironiskt för när e singel tänker man inte speciellt på vad det e för underkläder man tar på sig, men när jag tittade lite extra idag lös jag upp av att hitta något jag inte trodde att jag hade i underkläderslådan där du hahahaha:)

Upp ur sängen, trallade runt i mina boxers o störde syrran pga hennes afro...hon e inte speciellt den piggaste människan på jorden speciellt när hon ska till Mc donken å jobba(får mig att verkligen inte vilja ha ett sådant deprimerande jobb) Hon hade tydligen stått å knackat på min dörr för att hon var i behov av att låna ett par av mina nytvättade jeans(Min syrra e ingen stor fan av att man tvättar hennes jeans ofta...en gång varanan veckan enligt henne...annars förlorar jeansen färg)Dock var hon på göteborgs gladste humör, uppskattade min storstädning å tvätt så mycket att hon verkligen ska köpa mig min efterlängtade kappa:)Jag ser den redan stå där på ZARA å väntar på en Otto som ska betala hahahhaha E d så att hon alltid var på sådan humör hade jag kanske kunnat städa så mycket att jag slapp tömma kontot varje månad, då skulle det vara hennes uppgift åt mig hihi...loves her:)

Frukosten blev lite sisådär när man samtidigt sitter på skickar mess till tjejerna om dagens träff:)Träffa kelly vid runt halv ett å gå runt lite...systemet ingår i denna promenaden kelly:)Mirlene tar sig till stan för en sen lunch med oss å eventuellt kan Amal också se till att ta sig in till stan.....Avslutning på dagen blir nog på ett kafe där man sitter å myser med skvaller fram å tillbaka, uppdatreringar om varandras(mig å Amal senaste dejtnytt)osv. Inte för å glömma måste jag verkligen passa på å fylla på mitt spårvagnskort....kom på att den går ut idag:(

En sak som har fått mig på svävande moln kan jag definitivt inte dela med er ännu...men jag e glad över att fått prata med en viss person, han lyser upp min värld på ett sätt jag inte trodde att någon skulle lyckas med:)Jag älskar faktumet av att han hela tiden låter så jävlar gla å uppåt hela tiden....får mig att börja undra på hur han e i verkligheten:)Det kanske händer över ett kopp kafe trots allt....vi kommer att båda befinna oss i stan idag hahahaha
Psst:) Spare the questions....för jag kommer inte ha några svar:)
//Agnes Otto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar