onsdag 28 oktober 2009

Virtue Of Respect...

För varje dag som går lär man sig mer o mer saker om andra...om sig själv. Idag eller snarare, för ett halv år sedan fick jag lära mig att förlåtelse...e det bästa man kan ge till en som sårat dig.

Jag är så lycklig lottad i alla sammanhang..inklusive mina ex:)I dagens läge skulle jag inget annat önskat att saker o ting blev eller var annorlunda....utan, det ska vara som det är...IDAG och för alltid:)

Kvällen hos kicki blev inte långvarig men mysig...dock måste jag sitta i en timme för att komma fram, inte bra!!
Lita plugg har man fått gjort och är enormt nöjd med insatserna:)

Forgiveness is the economy of the heart...
Forgiveness saves the expense of anger,
The cost of hatred,
The waste of spirits...

//I forgave u a long time ago...am just content with the connection we have today!Tack J...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar