onsdag 7 oktober 2009

Love Or Lies


Liggandes framför Tv:n på mitt rum,med Dr Phill och ett glas vin(älskar Dr Phill o gänget,trots att det kan låta lite smaklöst)men men

Jag funderar och funderarJär det verkligen så att folk går ut på Tv för deras ”15 minutes of fame” lite då o då...med riktigt gräsliga teman(allt från våld,våldtäckt och hur man ska kunna förlåta)...

Själv reflekterar jag nog bara till migsjälv..hatar faktumet av att jag kan och har vid någon tillfälle placerats under någon tema som bara rört till det för mig. Jag är en sådan människa som tänker mycket in på saker o ting...riktigt mycket ska jag sägaLDock resulterar dem alltid till att jag överreagerar för att jag känt att Dr Phil, Oprah eller gud vet vem sagt till mig ”I must fight for my right” hahahhaha

Jag har i flera förhållandet sett till att kontrollera och reglera, fram till jag träffad någon som inte tog emot det utan tog över det, tog över mig och besegrade mig till den graden då jag inte riktigt förstog vad som pågick. Jo...rättare sagt, jag blev kär(men betyder det då att jag inte varit kär i alla dem andra)eller är det ännu en ursell ursäkt som jag tagit till mig??

I dagens läge känner jag inte för att befinna mig i sådana situationer....någonsin igenLtyvär så låter det så klyshigt men...Jag anser dock att jag inte skulle kunna befinna mig i sådana situationer, mest för att jag lärt känna migsjälv, vad jaf faller för och hur det kommer sig att jag kan dras till så olika killar men ändå tycka att dem alla e av samma skrot i slutändanJ

Jag fokuserar nog mer på att ha en sundare förhållande med dem istället för att gå runt o hata, plus snacka skit o det ena o andra. Vissa av mina ex har helt enkelt blivit dem närmaste av killkompisar man kan ha, och när vi ibland sitter o umgås kan jag snegla lite på den och undra vrf vi inte bara blev kompisar, varför vi överhuvutaget blev ett par och fuckade upp alltihoppa när vi egentligen trivs bäst som vänner??Pinsamt nog kan jag också erkänna att det kan vara svårt att ta tag i all baggage innan man bestämmer sig för att bli vänner...inget ligg, mys eller något i den stilenJbara umgås o lära känna varandra..

Ett stort tack går speciellt till Mac dreamy förståss, ett stöd jag aldrig skulle vilja ha bort från mitt liv, en person som många borde titta lite närmare på å se vad jag ser idag(inte det jag såg då vi var tillsammans då)han är verkligen en ”wonderboy” i grunden...

//Lyckligt nog är jag fortfarande singel, ska nog fortsätta fundera...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar