torsdag 15 oktober 2009

90 hr, Just The Beginning...

Nu när jag börjat på praktiken o redan gjort vör 35hr på fyra dagar, ljusnar saker o ting för mig:)
Är nöjd och belåten med min insat, men förstår inte riktigt hur en legitimerad sjuksköterska kan se ner på en blivande ssk???Hur tänker du, hur lever du och vad in i helvetet tror du att jag vill från annat än din kunskap om något jag hoppas på att bli om två år???

Taskigt läge...när jag redan vet om att det är er jobb jag kommer att ta ifrån er när jag är färdigt...so listen upp, BE AWARE, PAYBACK IS A BITCH!!!

Morgon dagen börjar tidigt som vanligt...iväg till Lilla Edet, sedan får man hem sällskap....det var så länge sedan jag slängde en rejäl fest i min våning, Imorn är det verkligen dags!!!



//LETS DO THIS THINGY...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar