torsdag 8 oktober 2009

Finally Weekend...

Finally...
då kan man ta o slappna av lite nu då:(Mötte upp Amal i stan efter skolan idag å satt på "sense"...ganska mysigt med mycket skit skitsnack och en hel del vin:)

Morgondagen består av att åka till frisören och fläta mig,sedan bär det av till Nadja o Micke på skräckfilms kväll med massa mat o åter igen vin(älskar vin)det är inte för starkt och man tupar inte av efter två glas...utan man e glad, och jag behöver glad just nu hihi

Helgen får man nog ta och vila upp sig, med tanke på att praktiken ligger precis runt hörnet. Skall nämligen praktisera ute på lilla edet....så det känns så där(måste alltid åka hur långt som helst till alla dessa platser)dock längtar jag till hem tentamen som skalla skrivas under dessa tre veckor ute på praktiken....det handlar mest om att jag får ansvar på två patienter o ser över hur jag kan tänka mig o förbättra deras hälsa plus en hel del annat gojs mojs:)



//gotta sleep

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar