måndag 26 oktober 2009

Blogvärlden...


Jag har suttit o läst denna kvinnans blog..Katrin zytomierska, ganska bra...
Men jag vet inte riktigt om det e jag eller om jag bara e sjuk i huvudet....legat och asgarvat åt vissa av hennes kommentarer som oftast e riktade mot den hon inte tycker om för månaden haha:)

Det e inte det att jag tycker att hon har rätt i alla sina inlägg...men kvinnan har ett sätt att krydda det man kallar humor...VERKLIGEN HAHAHAHA

//Dock måste man ändå hålla med om att vissa inlägga e bara lite....jaaaa lite väl för mycket, men de andra e helt o hållet klockrena hahhahaa
Katrin står helt enkelt för vad hon säger...vare sig om det låter helt fel eller inte....hon vet om att hennes synpunkter o åsikter inte bör röra andra i ryggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar