tisdag 23 september 2008

Just When Ure On Top:)

Fy fan ta denna hösten....jävelns årstid har knappt börjat och jag.....jag som trodde att jag blivit friskt från min "lilla förkylning"...nu verkar det mer luta åt en tung lunginflamation fan!!!
Satt upp i sängen imorse o kunde inte med o hålla huvudet uppe, kom på att man var tvungen att till slut släpa sig ut för jag hade nämnligen möte på studievägledarcentrumet.....gött mos!!Kunde inte ens med o ringa för att avboka det eftersom man sedan måste ta det från början o greja det hela med att få någon vettig person o prata med!!!!GRRRRRRGGAARARAR
Sen Sen så e man så jävlar förbannad på alla dessa"folkslag" som inte har någon jävlar respekt på spårvagnen!!!Sorry vill inte riktigt klass er under någon sorts kategori, men för guds eviga skull!!!Det finns bara plats för max tre stora barnvagnar på vagnen....va fasen ska chauffören göra åt saken om du inte kommer in....och jag!!JAG SKITER FULLSTÄNDIGT I OM DU STÅTT UTE I TRE MIN ELLER FEMTOM TIMMAR!!!!SLUTA FÖDA UNGARNA I SÅ MÅNGA ANTAL PÅ EN GÅNG DÅ ERA FÖRBASKADE JÄVLAR!!!
Dock e jag faktiskt på helt glatt humör nu när jag äntligen fått min framtid på rulling verkar det som.....känner mig rejält mogen(om man inte räknar med längden då förstås)hihi
Nästan helg ska jag fan mig bli frisk....eller se till å bli det!!Denna helgen ser positivt ut fast man inte e på topp....ska nämnligen fira nastaran, den lilla söta tjejen:)GRATTIS!!Och helgen efter då e jag garanterad ingen jävlar nykterist!!!....där ska det drickas o det ska fan drickas rejält!!
Stockholm till slut...en ganska bra sak å få gjort till början av månaden innan man börjar kalla sig för normal arbetare igen....Fan vad jag längtar men samtidigt inte till "det nya jobbet"...Tar det varsamt:)Men åter igen till stochkolm.....hihihi ska bli kul tror jag,hoppas jag iallafall:)
//Agnes Otto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar