onsdag 24 september 2008

Leggings/Tights, Den Nya Mysbyxan??

Aggressionen fortsätter för min del om du vill veta läget med mig:)
Det här med leggings och tight börjar nästan se ut som en modemiss för mig....överallt verkar de användas hur som helst, med vad som helst och ibland....väldigt ofta faktiskt kan man nästan skratta åt hur människan försöker kombinerar detta klädesplagget med andra kläder som skall med.

Jag kan inte säga att jag hatar tights, men just nu börjar överflödet av denna klädes plagg få mig att må illa varje gång jag e ute!!!Överallt verkar alla ha tagit till sig den smala-svarta åtsittande byxliknande klädesplagget, överallt ser man hur plagget missbrukas! Att använda tights med något rimligt och fint är inte mitt problem men att människan nu använder den som en ursäkt för att kunna klä sig snabbare bara äcklar mig till max!!

Personligen e jag en väldigt stor fan av mode och dess nyheter den bjuder på varje sommar, höst, vinter och vår:)Dagligen ser man folk som sätter exakt vad som helst för ett klädesplagg, Gucci, Fendi osv. Att det kostar mängder spelar ingen roll eftersom att man i slutändan mår bra av att gå ut å visa sig, visa sig för folk som absolut inte skulle kunna tänka sig att betala så mycket pengar för en tygbit. Det hela e nästan skrattretande för min del, eftersom jag tycker att det e patetiskt å lägga ut så mycket pengar.
Dagens människa lever på att synas, och det e d ända som räknas för dem....att man senare åker hem efter en lång shoppingdag på NK o ser reklam på ungar i fattiga länder som lever utan mat o vatten e bara synd för dem!!Synd för dem att de inte lever som vi gör här va??....Gud!!

Aldrig har jag längtat så mycket efter mysbyxornas återkomst, med dem hade man lite vett i skallen å vågade aldrig kombinera dem hur fel som helst...med dem kunde man måla fram en bild av att personen som hade på sig dem, var på väg eller hade tränat:(

//Agnes Otto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar