tisdag 23 september 2008

Hosten for mig att mo bra fast ja e sommarbarn:)

jaaap:)har faktiskt haft en fantastisk vecka om jag for medela dig det hihi
Garanterar att jag nog aldrig varit po topp humor po so har lange:)Festat gjorde man en hel del under forra veckan o i lordags befann vi oss po inferno....ganska ljumen kvall:)Traffade po kelly och hennes pojke:)Do kommer jag ihog torsdagen do man var po valand men nattis o hennes kompisar hahaha...fy fan vilken kvall det dar va:)
Jag langtar, langtar till den 27 so jag dooooorrr!!!fan att jag ska alltid sitta po nolar nar det finns en fest jag so garna vill till:)Just nu vill jag hitta den mest perfekta klanningen....klanningen som for mig att tappa andan...klanningen jag fortfarande inte hittat pga cashloshet och pankdomen som slagit mig so hort:(
Hosten har verkligen slagit till rejalt...man tror att man ska kunna go ut i en klanning men dagen efter nyser man som om man befinner sig i en parfymaffar:(Men nu har min forkylning dragit sig tillbaka o man borjar kanna sig lite starkare....dock for jag faktiskt medela Mirlene att hon inte for vara sjuk till den 27....do har vi kommit overenns om att jag kor henne till festen i en rullstor lonad av lillhagen om det kommer till det varsta:(hahaha
Nu har jag faktiskt gett mig in po plugget i hogsta hugg igen....gladast e jag do, ottos dotter forstos:)Och inom ett or e jag kla och kanske, bara kanske kan jag antligen skita i det man kallar studier!!!!
//Agnes Otto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar