måndag 28 juli 2008

Sol Vind Och Vatten

JA!Då var det dags för varmen som tittat fram i närmare en hel helg nu:)ganska bra men men men...för guds skull!!Detta e sverige,människorna e inte vana vid att det blir över 25 grader(sorry men det e anses att vara för varmt för vissa av oss) De som inte klagar, njuter så länge men håller den i sig garanterar jag att klagomålen hamnar på framsidan i GP så snart:)

Ja, åter igen till migsjälv...eftersom att allt alltid måste bara handla om mig(det e ju min blogg)hah Jag har nyligen kommit på en jätte bra plan för mitt nu singla liv:)om jag får säga så:)
Njuter av att bara få prata med olika killar och inte ha det i baktanken att han bara letar ligg:)Har lärt mig att kanske inte alla killar e på detta viset,men sammtidigt ska jag inte ge mig för det!Dets känns såå himla gööt att bara kunna åka hem efter jobbet och inte behöva tänka på att höra av sig till den killen...det känns så himla gött att jag äntligen kan sitta å le mot en snygg kille som ger mig ett leende för jag har ingen som jag behöver tänka på...so play...go and and play:)

Det har nu gått snart en månad sen jag bestämde mig för att vara en stor flicka och dumpa den snygga jäveln, jäveln som orsakade orkanen i skallen min, jäveln som efter enna veckan velat vara med enbart mig plötsligt gått på flyget ner till cabo verde för att åter igen helt plötsligt bli tillsammans med hon...
Hon.. hon ja, känner henne direkt inte men trevlig verkar hon absolut inte vara!Definitivt lite naiv och dum tycker jag att hon e efter att hon själv vet hur vi båda blivit så kallade "playad" av en super idiot:)

Nu e jag stark...nu har jag återtagit mina krafter som ska hjälpa mig att inte få svaga knän så fort kan åtevänder till svergie, nu kan jag säga stick din jävel...du är ingentint annat än bara en äcklig liten pojke som inte vet vad han vill!Jag e fri.....fri från alla dessa onödiga tankar och deprimerande kvällar!Jag njuter, njuter av livet fast skulle kunna önska mig lite semester från jobbet(vilket jag inte fick)fan!

Suttit och pratat med en vän som tydligen glömt av tiden och råkat sova bort hela dan haha nu undra hon hur hon ska kunna somna om igen:)glöm det sa jag!Och nu e det dags för mig att köra en runda på avdelningen och se till att alla mina söta patienter liger skönt och bekvämt:)
//Agnes Otto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar