söndag 20 juni 2010

Bra Bra...


Nu har man beställt en sådan namnskylt från Skyltmax.se.
Känns bättre när man har ett namnskylt som syns så att man slipper upprepa sig till patienten hela tiden:) Plus så är dem riktigt snygga och man kunde tydligen designa en egen skylt:)Nice and Sweet och GRATIS! Why not:)

Back to work. Fungerar riktigt bra på Östra och jag trivs som fisken i vattnet:)! Dock har jag en del tider på schemat som gör att man inte riktigt hinner med allt annat (Inte för att jag direkt har annat o hinna med) hihi

//Loves It!

1 kommentar:

  1. jag viste att jag kände igen dig
    från los cophigues och nu från östra
    tjeien varje gång du går in på sjukhuset gör du så att den stanar upp..med den stilen du har ner du går med den säkerheten du glider förbi alla i love it
    peace love and respect

    SvaraRadera