tisdag 21 juli 2009

Patetisk...


Jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller bara ignorerar visa saker jag läser på bloggar ibland.
Vad är detta snacket om "neger","blatte" osv??
Varför finns alltid dem orden på en sida där de inte egentligen ska vara?
Vad får dessa människor utav att skriva det...en stolthets känsla av att "jag e svensk" eller e det helt enkelt att de har så låg själv känsla att de njuter av att trycka ner andra grupper?
Denna tjejens blogg har varit av ett stort intresse sedan dag ett...men på senare tid har jag börjat fundera på om jag verkligen bör vara där å läsa hennes blogg, om jag verkligen känner mig bekväm med vissa ord och beskrivningar om förorter å hur bra hon själv har det å e lycklig med det.



Det som jag sitter och skrattar och o funderar över e....hennes egen syster har kompisar som e blattar, men hon älskar dem....Vad har de andra blattarna gjort henne?
Jag som neger, som blatte står inte ut med folk som användet uttryck eller ord som de inte förstår sig på eller använder det där det verkligen inte ska!!
Jag som blatte undrar hur ärlig denne tjejens syster e...nu när man vet hur och vad som går runt i hennes tankar!!

DU ÄR SMARTARE ÄN DU VERKAR...SPELA INTE DUM FÖR UPPMÄRKSAMHETENS SKULL
FÖR DEN KOMMER INTE ATT TA DIG SÅ LÅNGT!!!

//Agnes Otto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar