söndag 26 juli 2009

Fimpa....



Det är dags att jag på helt stort allvar lägger av med detta!!!
Konstant säger jag att jag ska sluta...och garanterat vet jag konsekvenserna(FÖR GUDS SKULL,JAG E SSK STUDENT OCH JOBBAR MED HÄLSA)
Har suttit å spanat in cig paketet nu i ett antal timmar och debaterat om hurvida jag ska sluta NU eller kanske ta och börja i början av veckan...altså IMORN!!TYPISKT MIG!!!




Sittandes på bussen fick jag ett samtal imorse från R som undrade om jag ville ha skjuts hem...KLART!!Det tar mig 1.5 tim att ta mig hem från jobbet och nu när de bygger om eller rättare sagt slösar tid på något jag inte riktigt förstått mig på i Gamle stan.....TAR DET DUBBELT SÅ LÅNGT TID ATT TA SIG HEM!!
Fattar inte riktigt vem som kom på den där långa vägen till stan genom redbergsplatsen osv....


//pSSST:Min frustration och aggression förklarar tydligt att jag inte tog den där efterspanade ciggen trotts allt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar