tisdag 3 november 2009

Tuesday...


Dag två av "hälso-livet"
Klarade av tre varv runt golf banan idag...kändes enormt:)fick lite mat o tränings råd från kära J och har bestämt mig för att göra allt för att komma in i min nyårsklänning(som inte är inköpt ännu)nej...men sanningen e att jag vill ha en anledning till vrf jag plågar mig själv med träning:)

Gymmet hatar jag...med tanke på grabbarna bus som alla står där i deras spinkiga kroppar o lutar sig alltid mot vad som ser ut att vara den jobbigaste redskapet. Kan inte o kommer nog inte riktigt förstå mig på dessa killar....står o smilar och verkar vara beredd för att hjälpa en snygg brud ifall hon inte skulle "klara eller veta" vad hon ska ta sig till.....hahhaa

Tar mig fan till skolan imorgon..efter en hel vecka, och kan garantera dig om att jag inte längtat dit ett dugg!!Nu blir det popcorn o thé för min del:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar