onsdag 3 juni 2009

To Dare Is To Do...



Nu när skolan är klar,lovet börjat, resan till cabo verde definitivt,ett halvår med R....kan inget kännas mycket bättre:)
Denna veckan tar jag det lungt och spenderar den närmaste tiden med nära och kära. Till helgen blir det dock firande igen hihihi:)
Fredag boostar jag på dagen med att springa över till frisören som skall fixa till mitt hår inför resan, så att man slipper veta av den delen:)
Dagen fortsätter nog först hos Kellys föräldrar, där Lucio fyller år så det ska ätas massvis med god Creol mat:)
Sedan avslutas kvällen ute i kungälv med R,där hans kusin har studentmottagning:)
Lördagen har vi planerat på att spendera hemma under dagen. Jag vet att jag åker snart och måste ta vara på den lilla tiden som e kvar med R. Mycket har hänt under veckan med oss, och jag börjar äntligen stabiliserad mig på tanken av att kunna släppa taget och låta allt fungera som det gör...
Lördagens kväll befinner vi oss på La esquina med Kelly, hennes man och förhoppningvist många andra vänner...vi ska ha en kul, avslappnad och trevlig helg:)
Söndagen lutar planerna mot en boxnings match som Kellys man Krille ska vara med i...hoppas att vinner, för stödet han kommer att få under matchen är oberäknelig:)

Nu är det bara till att slappna av för min del:) Jag vet att jag skulle spara alla mina serier till flyget mot Cabo, men för att jag är jag så har jag hunnit glo igenom alla och nu återstår det att se om jag hittar något som kan hålla mig sysselsatt den dagen haha:)

Ska snart springa iväg på lunch med R. Vi ska till INGET ANNAT ÄN BEEF HOUSE!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar