måndag 1 juni 2009

Blodigt Allvar....



Jag vet att jag hade kul så länge det varade till helgen.
Jag vet att jag också hann försvinna innan läget blev kritiskt.
Det är ganska extremt hur vissa försöker lösa sina aggressions problem...
Det är ganska extremt till den längden vissa är beredda att gå.
Men det betyder inte betyda att om man befann sig på festen, måste man ha stannat kvar för att se...
Lena från aftonbladet är på jakt om information om vad som hände på CREOL-festen.
Då ska jag meddela dig, Lena från aftonbladet att.....
Olikt vissa, är jag för mån om min egen säkerhet för att kunna stanna kvar å observera det jag snarare kallar löjligt beteende.
Något jag råder dessa unga killar att tänka på....allt kretsar inte kring dem.
Gårdagens händelse har öppnat mina ögon. Vi satt snarare två min från
händelsen men att vi inte hörde något skrämmer mig något enormt.
Jag tänker på alla barn som var ute och leka på gården med deras familjer. Jag tänker på alla de andra oskyldiga människor som var på torget.
Jag tänker på hur lätt det egentligen är att förlora ett liv, bara genom att befinna sig på fel plat vid fel tillfälle.
Faktumet av att något kan urarta till den gränsen, får mig att undra om det är människor eller djur vi har att göra med!!
Hur tar dessa människor till sig sådana extrema utvägar för att försöka bevisa något....bevisa något som ingen annan än dem själva är intresserade av att veta!!
Det finns folk som helt enkelt inte bryr sig ett dugg om hur var och när ni löser era problem...
Vi bryr oss om var ni löser era problem, jag bryr mig om ni tänker på vart ni befinner er, de oskyldiga och barnen...SNÄLLA BARNEN!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar