tisdag 10 februari 2009

Non-Apetiser

Har suttit här å gnagat på en majs-kolv som bara va så god hahaha:)Du vet med smällt smör å salt på...mums:)Med Lauren Hill spelandes i bakgrunden...finns inget bättre:)

Dagens praktik var nog inte av den sorten jag förväntade mig, att hamna mitt ute i ingenstans...någonstans i trollhättan var absolut inget jag hade tänkt mig:( Efter den jobbiga stigningen i morse, trodde jag inte att dagen kunde bli värre!! Något jag råder alla att titta efter e hur och var man ska åka....alltså vad kommer att ta dig dit.Den tanken slog mig faktiskt inte i morse, utan så självupptagen som jag ibland kan vara på morgonen traskade jag till centralen för att ta tåget in till trollhättan)Vilket kanske inte var den smartaste iden(inte för att jag oftast har dessa ideer på morgonen) Åker in till trollhättan, stiger av och vet absolut inte vart jag ska ta vägen...och sådan som jag e, tar jag alltid det lugnt när jag inte har någon aning om vad jag håller på med:)Det hela slutar med att jag hoppar på ett antal buss innan jag till slut hittar stället....jag ska inte gå in på antal svordomar jag kom på under mina vilsna promenader i ovädret vissa människor har bestämt sig för att kalla vinter!!

Dock ska jag vara glad att om bara några månader sitter man någonstans mitt ute i Cabo verde i solen( som jag hatar) men kommer att uppskatta till hundra...Om bara csn kunde skynda på deras såkallade ärenden så man kan få biljetten bokad,så kanske jag skulle vara på bättre humör!!!

Ibland undrar jag vad alla dessa gamla gubbar sitter å glor på när man sitter på tåget...irriterande till max, för jag verkar ha den sorters oturen varenda jävlar vecka...med någon äcklig gubbe som bara sitter å glor på ens lår som att man glömt ta på sig kläder eller något.........ussssh och visa lite respekt tack!!!!

Åter igen till majsen antar jag(psst: jag kan äta upp till tre stycken haha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar