lördag 5 juli 2008

Gråt Mig En Hink...

Hatar Hatar Hatar!!!Ja hatar när jag längtar eftern en grej sååå himla mycket får den sååå var den inte så jävlar speciell som jag trodde.....jag pratar om SEX N THE CITY FILMEN!!!

Otroligt!..men det var det värsta jag varit med om....de kunde lika gärna delat upp den i två tv-serier istället...inte värt det ett dugg!!!Jag ville ju se vad som hände med alla tjejorna längre än vad de visade, och de visar sig som att att.......FILMEN SUGER!!!!!!!!

Carrie Bradshaw, ska vara den mest perfekta tjejen som bara måste hitta mr right(bullshit)och henne mr right blir BIG????Personligen skulle jag nog tänkt igenom allt man sett henne vara med om när det kommer till detta BIG va....oförlåtlig jävlar gubbjävel som vill att den rätta ska tråna efter honom som en jävlar svans, medan han gör inget annat än klagar på att han inte kan gå igenom med ett brölop!!Otrlogit...jävlar fega gubbjävel kunde som minst krypt efter dumma carrie som tar tillbaka honom.....je efter ett tag(goood work)Alla som sett den går runt o skryter om hur bra filmen e snäll.....LJUG inte för FOLKET!!!Har du inte föjt tv-serien förstår jag varför du tyckte att den var så bra...har man föjlt den, märker man hur onödigt det verkligen var med att avsluta den med en film!!!

Oki back to the basics....som det verkar so tror jag att jag e singel....tror det iallafall??har inte riktigt greppat tag på vad david håller på med och i ärlighetens namn orkar jag inte ens bry mig om det så mycket,eftersom att jag ändå kommer att trycka honom min min låda märkt med"alla killar e svin" och sedan stänga lådan å slänga den under sängen:)Det låter elakt men... vad blir man efter man sett sex and the city??jo hjärntvättad verkar det som....alla brudar får helt plötsligt för sig att de e starkare än de tror hahahha...otroligt löjligt, för sanningen e att ni sitter i 2.5 timmar å kolla på filmen, analyserar er själva och ert förhålande i en halv timme sen bestämmer ni er hastigt att ni måste ta tag i saker å ting.... går å lägger er på kvällen, vaknar upp med att ni kommit på att ni gjort världens misstag för att ni dumpat en kille pga en film.....OTROLIGT...GRÅT MIG EN FUCKING HINK GUMMAN!!

Allt i allt måste jag bara säga att jag kunde ha varit denna tjejen hade analyserat mitt liv...men som tur e har jag ett liv o analysera men inget förhållande o krascha vilket låter ändå kul, men ganska deprimmerande på ett sätt(ässsschhh får väl njuta av att få höra från någon tjej som verkligen gör det haha)...Jag har nu efter en hel vecka, kanske börjat må lite bättre efter en turbulens som slått mig i örat över ett samtal jag fick:)Nu vet jag vart jag står och jag står fast vid det tills stormen sätter igång igen....låt oss se om en månad kanske då min kära kära idiot e tillbaka från sin semester...

Tänk på att vi alla letar efter "den eviga kärleken" vare sig tjej eller kille....det är därför vi alla dejtar runt för att se(detta gäller nog inte den kategorin som oftast har en tedens att släcka deras sexlust under jackten också)....

Have a lovely day...soz i know I will:)
//Agnes Otto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar