söndag 6 juli 2008

Why Me??


Varför varför!!Varför är det alltid när jag bestämt mig för att se migsjälv som singel....just då, då dyker alla mina förflutna upp från ingenstans, ena vill fika den andre vill prata osv.....Personligen tror jag att det finns en anledning till att jag inte hört av mig sedan vi gjort slut.....för att jag inte har något mer o säga till er oki!!Så nej jag vill inte fika och svar nej, jag behöver verkligen inte prata ut hos någon jag en gång brytt mig om....svar:NEJ!!Vaknade imorse av ett samtal som verkligen väckte mig, nämnligen genom att jag trillade ner ur sängen o bara va???va??vem e det???hahaha

Idag är en sådan dag....en sån dag man vill bara ställa sig mitt i ingenstans och skrika rösten ur sig utan att någon blir påverkad!Jag e sååå jävlar trött på vissa människor i min omgivning och alla dessa falska hej-och hej då-kompisar som man annars inte brukar prata med!!Ena sekunden e man typens bästa vän o bara minuter efter har exakt samma person gått till en annan och rabblat upp halva ditt liv...detta får du enbart reda på från en tredje person..som du aldrig lagt märke till andas!!Hur i alla sina dar har tjejor ork med detta...just nu pratar jag inte om 14,16åringar utan fullvuxna tjejer som bara inte har annat för sig än att få veta vad, hur, vem man ligger med...good lord(GROW UP)

Nu..ja nu sitter man här igen i hålan man annars vanligtvis brukar kallar för arbetställe(dem dagarna man e på sisådär humör)Har verkligen kommit in i detta med att jobba natt o trivs verkligen med det...d e bara synd att man sover så långt in på dagen att man missar allt annat:(Så för detta tänkte jag faktiskt laga mat hemma imorn å ha en myspys kväll med mina kära apor kelly o nattis....om bara vi hade lite vin:)Har garanterat inte druckit på ett bra tag...hmm oyy jo, i tordags var det väl tror jag(hinkade vi in oss lite cider på cheis ami till maten)mums det där va.....fast inte lika god som maten på beef house nej:) Jag har nog hamnat i fasen där man granskar sina kompisar väldigt noga efter varje samtal för att sedan veta om man verkligen kan lite på denne, ganska synd men detta händer i alla liv...just nu raderar jag tyvärr alla som jag tycker inte gör mig någon nytta eller smittar av sig positiv energy runt omkring mig...(har haft en hel del negativa på sistonde)!!THATS LIFE:)


Dagens plus: Fick sova ut:) till kl 4 på eftermiddagen
Dagens minus:
* En hel del mess från irriterande david som undrar om jag kan ta mig till kungälv....nope!!
* Samtal från em väldigt oväntad person som precis kommit tillbaka från mexico???
* Att det började smådugga så fort jag kom ut ur lägenheten på väg till jobbet...usssh
* Att min tandvärk verkar inte ha bråttom med att göra mindre ont!!
Dagnes outfit: Mörkblå smala jeans med vit kortärmad linne plus stor tröja (lånad av kellish), gul väska o röda killklack:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar