onsdag 25 augusti 2010

Se Där...



Ja!Se där jag kom hon på att hon skriver en blogg...så sällan det har blivit och efter mycket tjat från en viss Kelly kan hon inget annat än erkänna att det verkar lite si sådär kul ibland att klottra ändå!

Har inte talat mycket om förra helgens bravader, då de två Ottos firade födelsedagen! So good, do sweet...en kväll som verkligen resulterade till positiva saker. En kväll som gick åt att diskutera världens under gång, hur vi ska lösa problemen och hur vida Sverige bör vara mer aktiv i att skicka mat ner till Afrika istället för att slänga ner dem i såna där liknande bruna-enligt-mig bajpåsar...som egentligen heter "
kompost påsar"???

Vi talar inte om bravaderna i detalj då vissa människor kanske tar åt sig. Men det som går att berätta var.........IT WAS AWSOME!!!!Nästa gång tar vi över Stockholm så dessa "rikingarna" kan vissa oss stureplan, och hela köret av dåliga b-kändisar som bara går ut på stan för att se om någon känner igen dem....YES, me like!

Well...nog för idag dock. Sitter o väntar på en snygging som snart återkommer från jobbet. En snabbis in på stan...bara för att jag vill. Oki sanningen är att det har funnits ärenden som skulle gjorts för flera år sedan som...jag anser måste göras just idag!

Kvällen spenderas nog hos älskade bästa killkompisen "mörker" som han bytt från "apkäft" och natten lutar sig mot något halv sunkigt ställe i Götelaborg som heter Nef.

Bjuder på denna från min avskeds fest 2007!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar